piątek, 13 lipca 2012

Sezon letni w japońskich dramach, czyli co będzie oglądać Hohoemi ^^

Sto lat mnie nie było, ale ostatnio przez praktyki, po powrocie do domu na nic ochoty nie mam, a już tym bardziej wysilanie się twórcze, ale tym razem spróbuję ;)
Jako, że za pasem mamy nowy, letni sezon dramowy zobaczmy, co tym razem znalazło się w planach do obejrzenia Hohoemi xD
Kolejność przypadkowa:
1. Great Teacher Onizuka:
Fabuła: Za poleceniem przyjaciela Danmy Ryuji'ego (Shirota Yu), Onizuka Eikichi (AKIRA), były członek gangu motocyklowego, odwiedza liceum Meishu, by opiekować się drzewami jako ogrodnik na pół etatu. Gdy dowiaduje się, że Yoshikawa Noboru (Nakagawa Taishi), uczeń z klasy Fuyutsuki Azusy (Takimoto Miori) jest maltretowany przez Ueharę Kyoko (Shinkawa Yua) i inne uczennice, Onizuka przychodzi mu z pomocą. Widząc bezprecedensowość Onizuki oraz jego silne zaangażowanie w rozwiązaniu problemu, główna dyrektorka szkoły, Sakurai Yoshiko (Kuroki Hitomi), pomijając sprzeciw wicedyrektora Uchiyamady Hiroshi'ego (Tayama Ryosei) robi z Onizuki nauczyciela. W zastępstwie Onizuka będzie musiał zająć się najbardziej problematyczną w szkole klasą 2/4.
Zapowiedź: 15sec , 30sec
Ode mnie: Cóż, skoro tytuł tłumaczę to i oglądać muszę. Starszej wersji dramy z 1998 roku niestety nie znam i do czasu trwania remaku nie będę się z nią zapoznawać. Dużo osób twierdzi, że nie ma ona szansy przebić dramowego pierwowzoru, ja jednak nie będę nic zakładać, gdyż tłumaczenie tytułu z pozytywnym nastawieniem to podstawa^^ A po pierwszym odcinku (i już po drugim) mogę powiedzieć, że jestem zadowolona z obsady, aktorstwa, fabuły, a jak będzie dalej to się okaże... oby na plus xD Na wstępie szczególnie spodobała mi się główna Święta Trójca, która rozwala system <3 A poza tym, zwykle, szczególnie w Gokusenie, wkurzały mnie górnolotne teksty Yankumi, tu za to, to co mówi Onizuka jest naprawdę ważne i faktycznie to do mnie trafia... a już szczególnie jak mówi o przyjaźni <3
Polskie napisy: Lizards@DEEP (tłumaczenie: ja)


2. Sprout
Fabuła: Ojciec Ikenouchi Miku postanawia otworzyć pensjonat. Okazuje się, że dziewczyna będzie mieszkać pod tym samym dachem z kolegą ze szkoły, Narahashim Soheiem. Początkowo Miku jest temu przeciwna, ale z czasem zakochuje się w chłopaku. Jednak Narahashi ma już dziewczynę...
Zapowiedź: 15sec
Ode mnie: Jeśli coś nowego powstaje na podstawie jakiejś mangi shojo to nie ma opcji, bym tego nie oglądała <3 Uwielbiam takie produkcje, tym bardziej jeśli jest to szkolna drama z romansem i przystojniakami. W dodatku jest to lekko ponad 20 minutówka, więc to także na plus.
Po pierwszym odcinku, mam pozytywne odczucia, choć co prawda było parę minusów, jak aktorstwo i główna bohaterka. Jednak jest to jedynie pierwsze wrażenie, a wszystko może się jeszcze obrócić o 180 stopni. Poza tym podoba mi się główny bohater, a i zarys fabuły i wprowadzenie, które zostało ukazane w pierwszym odcinku, prezentowały się zachęcająco^^ Uważam, że warto będzie zapoznać się z tym tytułem i może on jeszcze zaskoczyć, bo cicha woda brzegi rwie xD
Polskie napisy: BAKA Fansub (tłumaczenie: Lena)

3. Iki mo Dekinai Natsu
Fabuła: 19-letnia dziewczyna żyje z ciężarem okrutnego przeznaczenia. 41-letni mężczyzna żyje pokutując. Między tymi ludźmi wytworzyła się miłość, której nie jest w stanie zaakceptować otaczające ich społeczeństwo. Takei Emi zagra dziewczynę, która dowiaduje się, że jej matka nigdy nie zarejestrowała jej urodzin w urzędzie stanu cywilnego. Dziewczyna stara się rozwikłać sekret stający za jej urodzinami. Na swojej drodze spotyka byłego dziennikarza, który bardzo cierpi. Pomimo tego, że mogliby być dla siebie ojcem i córką ich znajomość przeradza się w zakazaną miłość.
Zapowiedź: wersja 1 - 30sec , wersja 2 - 30sec
Ode mnie: Fabuła zapowiada się naprawdę ciekawie. Może nie do końca przepadam za tymi depresyjnymi tytułami, ale jednen od czasu do czasu jakoś zniosę. Poza tym, w głównej roli gra Takei Emi, która po swojej podwójnej roli w „W no Higeki” naprawdę wiele zyskała w moich oczach. Ze względu na to, że mam jeszcze do nadrobienia parę tytułów z poprzednich sezonów, oglądać będę z polskimi napisami. (Dopieszę niedługo więcej, bo już pobrałam polskie subki <3)
Polskie napisy: BAKA Fansub (tłumaczenie: Lena)

4. Boys on the Run
Fabuła: Tanishi Toshiyuki to pracownik małej firmy, który przez 27 lat swojego życia nie miał dziewczyny. Teraz zakochuje się w koleżance z pracy, Uemurze Chiharu. Wie jednak, że nie ma u niej szans, dlatego nie ma zamiaru nawet się o nią starać. Pewnego dnia spotyka Aoyamę Takahiro, bogatego biznesmena, który ma mu pomóc w zdobyciu serca Chiharu...
Zapowiedź: TU
Ode mnie: Na tą dramę planuję jedynie rzucić okiem, tak z czystej ciekawości :P Bo gra tam Ueda, no i fabuła zapowiada się epicko xD Wątpię, że obejrzę do końca, choć kto wie ;)
Polskie napisy: ShoWA (tłumaczenie: Harumi)

5. Tsurukame Josanin ~ Minami no Shima kara
Fabuła: Onodera Mariya była szczęśliwą mężatką do czasu, kiedy jej mąż nagle zaginął bez śladu. Mariya wyjeżdża na Okinawę i poznaje tam zupełnie rożną od siebie kobietę, położną, Tsurutę Kameko.
Zapowiedź: BRAK
Ode mnie: No i właśnie uwielbiam te moje ambitne powody zapoznawania się z niektórymi tytułami xD Rzucę okiem, bo zagrają tam Naka Riisa i mój kochany Mizobuta Junpei <3 Fabuła nijak mnie ciągnie, bo znając życie będzie to tytuł monotonny, nużący, jedynie obyczajowy, a i pożałują mi do minimalnej ilości widoku Junpei’a~ , ale jakkolwiek rzucić okiem, rzucę~ xD
Polskie napisy: BAKA Fansub

6. Beginners!
Fabuła: Akcja dramy rozgrywać będzie się w elitarnej Akademii Policyjnej, w której każdy z uczniów jest pod ścisłą obserwacją.
Zapowiedź: 15 sec
Ode mnie: no to tak: Fujigej będzie dzieckiem szczęścia i będzie miał pedałkowatą koszulę w kwiatki *no cóż, ksywa zobowiązuje*, a to mnie już kupuje xD Do tego zapowiedź wskazuje na to, że będzie to troszku głupkowata komedia, o policji, ale troszku z innego punktu widzenia. Na to jestem w stanie się skusić, pomimo że szczerze nie przepadam za dramami policyjnymi, a jedyne co z policją akceptuje to Akademia Policyjna xD Cóż, może ten tytuł odmieni ten stan rzeczy^^
Polskie napisy: Lizards@DEEP (tłumaczenie: Yae)

7. Omoni Naitemasu
Fabuła: Nie ma takich słów, które mogłyby opisać urodę Konno Izumi - każdy mężczyzna, który na nią spojrzy zakochuje się w niej od pierwszego wejrzenia. Niestety mężczyźni wstydzą się jej, więc uroda jest dla dziewczyny klątwą. Izumi nie jest w stanie pracować, wiedzie samotne życie, jest odizolowana od ludzi.
Pewnego dnia Izumi zostaje modelką dla znanego malarza, Aoyamy Jina, który jest playboyem i profesorem na wydziale sztuk pięknych. Niestety dziewczyna nie dostaje za to pięniędzy, ponieważ przychodami Aoyamy zajmuje się jego żona. Akamatsu Keisuke, student czwartego roku, udaje przed nią, że jest gejem.
Zapowiedź: 15sec
Ode mnie: Nakamaru w komedii romantycznej? Ja to normalnie muszę zobaczyć xD No i zobaczyłam pierwszy epek... częściowo w sumie to przewinęłam ^^”” Śliczna główna bohaterka + Nakamru w koszuli w kratkę udający geja (jego to w ogóle to roli nie muszą charakteryzować xD pewnie przychodzi na plan z ulicy, w tym co miał na sobie xD). Ogólnie to już sama fabuła brzmi zabawnie, w rzeczywistości jednak było... ciężko mi określić to co się działo. Oglądałam rawa, a było w nim mnóstwo paplaniny, to zaczęłam przewijać. Teraz jednak widzę, że wyszły angielskie subki, to obejrzę sobie jeszcze raz i stwierdzę, czy nadal będę oglądać ten tytuł, czy też nie. W sumie to bym chciała, bo epek trwa 35 minut, a i wizja, że może będzie Maru'siowy buziak strasznie mnie kusi do oglądania xD 
Polskie napisy: BAKA Fansub

8. Sengoku BASARA Moonlight Party
Fabuła: Czasy feudalnej Japonii. W okresie Sengoku, historycznej epoce przełomu XV i XVI wieku, szogunaty zaczynają tracić władzę. Między rodami z różnych prowincji toczą się krwawe walki o wpływy. Wśród wyniszczających się nawzajem możnych inicjatywę przejmuje Nobunaga Oda. Okrutny wojownik, zwany Diabelskim Królem, chce zjednoczyć całą Japonię, aby rządzić nią żelazną ręką. Oda pragnie uwielbienia, nie uznaje prawa do istnienia słabych, a wartość człowieka mierzy jego przydatnością, nie wahając się pozbyć nawet najbliższych, kiedy ich rola się dopełni. Tymczasem młody wojownik Masamune Date, zwany Jednookim Smokiem, planuje atak na siły rywala, Uesugiego Kenshina. Powstrzymuje go Yukimura Sanada i to z nim Date krzyżuje miecze. Pojedynek nie znajduje rozstrzygnięcia. Jednooki Smok i Sanada, wcześniej zapiekli wrogowie, teraz zawiązują sojusz, do którego chcą pozyskać również innych wodzów. Ich wspólnym celem ma być złamanie potęgi Nobunagi Ody. Nie będzie to jednak łatwe. Diabelski Król kontroluje już większość prowincji, a sprzeciwiających mu się śmiałków traktuje z pełną surowością. Rozpoczyna się bezpardonowa rywalizacja, której stawką jest los całego kraju .
Zapowiedź: TU
Ode mnie: Kolejne ambitne powody zapoznania się z tym tytułem? xD
Hmmm... bo... Gackt, bo Pinokio, i  bo maja śmiszne stroje, a Gacek lata jak batman w zapowiedzi xD Hahha xD Idę o zakład, że efekty specjalne niższej rangi będą się wylewać z ekrany hektolitrami, ale właśnie to jest ten czynnik, który sprawia, że coraz bardziej jestem tego wszystkiego ciekawa xD Bo robić dramy na podstawie mang i anime to jedno, ale robić dramę na podstawie typowego anime fantasy shounen... to brzmi jak wyzwanie <3 Nie mniej jednak, z chęcią się z tym zapoznam.
Polskie napisy: Lizards@DEEP (tłumaczenie: Otai)

9. Rich Man, Poor Woman
Fabuła: 29-letni Toru Hinata zawsze marzył, by być kimś bogatym i wpływowym. By spełnić swoje marzenie, w młodości otworzył stronę internetową i zaczął ją rozwijać. Dzięki szczęściu i zaangażowaniu stał się później prezesem firmy zajmującej się IT. Toru nie przepada za kontaktami z innymi ludźmi, ponieważ myśli, że każdy chce tylko jego pieniędzy. Wszyscy przez to uważają go za zwykłego, oziębłego mężczyznę. Pewnego dnia Toru przez przypadek poznaje Sawaki Chihiro, która zaczyna pracę w jego firmie. Dziewczyna, chociaż z początku nie przepada za swoim pracodawcą, zauważa jednak, że ma on swoją drugą stronę, której nikomu nie pokazuje. W głębi serca jest delikatnym i samotnym mężczyzną. Ta dwójka zaczyna coś do siebie czuć...
Zapowiedź: wersja 1 , wersja 2
Ode mnie: Nie miałam w planach tego oglądać, ale zapowiedź trochę mnie zachęciła. Do tego Ishihara Satomi wygląda ślicznie, a Ogurek to będzie taki zimny drań, znęcający się nad nią jak nad małą dziewczynką, a potem się pewnie w sobie zakochają i będzie uroczo <3 W sumie czuję, że mam ochotę na tego typu romans, z trochę dojrzalszymi postaciami. Jakby nie było, mi latka lecą, więc oglądanie dram z małolatami, fabularnie może i daje satysfakcję, ale już na pewno nie wzdychanie do 17-latków, ech:P Także dla zachowania równowagi zapoznam się z tym tytułem, jak już Yaeś wymęczy subki xD
Polskie napisy: Lizards@DEEP (tłumaczenie: Yae)

I wiecie co, po zrobieniu takiego zestawienia, zaczynam się normalnie wkurzać xD Limit miał wynosić 5 tytułów, a wyszło 9, już nie mówiąc o zaległościach z poprzedniego sezonu xD Ech, zawsze tak jest~ Na początku myślałam, że ten sezon letni nie dorówna w żadnym stopniu wiosennemu, który miał naprawdę dobre tytuły~ teraz jednak stwierdzam, że „nigdy nie mów nigdy”, bo i ten zapowiada się niczego sobie ^^ Oczywiście, prócz powyższych dram w tym sezonie pokaże się z 17 innych tytułów, za które zabrać się nie mam zamiaru, stąd ich nie przedstawiałam^^

Na koniec życzę wszystkim udanych wakacji, do następnej notki, oby jak najprędzej <3
Karmcie Żółwiki i zapraszam do Obserwowania nas <3
Pa, pa... d(^o^)P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz